Selasa, 23 April 2013

Aku + cuti sem...

Assalammualaikum guyssss...memandangkan harini aku rajin gilorr and mak aku pun xde kat rumah so meh la kita buat benda yg berfaedah sikit.so time for mghupdate blog...daah lama blog nie ditinggal begitu je..kesian ko ,maafkan tuanmu nie ye..sebenarnya dah 2 minggu cuti sem aku start tp baru harini nak cerita kat sini kn,,,ahh biarlah,,
Definisi Cuti sem ialah cuti  yang dinantikan oleh semua pelajar diploma uitm..definisi yg agak ringkas tapi itulah maksudnya..next sem aku akaan melangkah satu lagi tapak iaitu sem 5..dah jauh dah pjalanan aku dalam diploma nie kan,,,hope 2 sem nie bjalan dgn lancar sbb aku x sabar nak pakai jubah grad...even baru DIP..sapa kesah kan asalkan aku ada DIP..
ok,cuti kali ni sama lah mcm sem lpas.cuti aku hbskan masa dkt rumah..even kuala lipis nie xde pape yg menarik tp I still have my mum yang selalu teman aku kat rumah..masak sama2,jogging sama2,gosip,n bla bla,,,mmg la sejak ayah aku jadi pegawai memerintah kat kem ni and automatic mak aku jadi pengerusi BAKAT..ape tu?ok meh nak g tahu..Bakat tu satu persatuan oleh wife2 tentera kat sini..or lebih dikenali sbg badan kebajian angkatan tentera..eh betul ke??hemtam saja lah...dan dalam masa yg sama mak aku sibuk dgn persatuan dia and slalu jgak xde kat rumah..meeting sana sini but she still jalankan tggungjawab sbg isteri n ibu kpada 3 anaknya..ewaaahhh...
Cuti sem nie jgAK la aku fikir nak ambik JPJ kereta..hmm tapi xde reeki aku sbb lesen L aku dah mati...sedih sgt2 sbb duit beratus ratus tu burn macam tu je..padan muka aku!!!so terpaksa kumpul duit tuk amik semula lesen kereta...so sad:(
ok doneee ..dah xde benda nak aku cerita...jumpa next entry ok..byeee...muahhh(flying kiss skit)...



Tiada ulasan: