Sabtu, 16 Februari 2013

Tujuan manusia zaman sekarang berpessbukk

Hi...nampak x tajuk kat atas tu..well,sekarang tgh rajin so meh la kita membukak isu-isu semasa yang hangat dan sensasi gitu..aku xpasti la sama ada orang kat luar sana tu perasan ke x pasal isu sekarang nie...aku yakin semua orang sekarang dah ada fb bagai kan..malah bertwitter,BBm,n segala bagai sekarang nie..aku x cakap semua tu salah but come on la apa tujuan korang berfb?Nak tahu apa tujuan nya??meh nak g tahu perangai segelintir orang kat luar sana tu...
            
1. MENUNJUK BAHAWA DIA LAH ORANG PALING KAYA DALAM DUNIA NIE 
haa,ini la masalah yg pertama orang zaman sekarang..xtahu la apa masalah dia kan..contohnya semua barang jenama yang dia beli semuanya akan dimasukkan dalam fb..motif kau sebenarnya??nak orang like n komen byak2 ke apa?kalau ye pon suka barang yg bjenama diam sudah la.xyah nak g tahu.and one more thing gambar korang tgh makan,,kalau ye pon makan kat hotel 5 star perlu ke nak menunjuk bagai?yg pelik kenapa makan kat warung or kedai mamak xde pon korang nk upload masuk fb..xpayah la nak menunjuk bagai kang allah tarik nikmat tu padan muka ..

2.Bercintan cintun 
paham kan maksud aku kat atas tu..ok macam ko sorang ada bf/gf kn..ko nak cakap i love u/i miss u pon kt sseorang xblh ke ko IM or mcg je dia..ni x nak jugak post kat fb tu bg semua orang baca..motif??

3.Like status
sekarang nie kalau tgk status yg xseberapa pon ramai orang like kan..seriously aku xfaham.or maybe dia pakai auto like kot..bangga ke ramai orang like status korang?bukan nya dapat hadiah pun awak...

4.hupdate status ntah apa2 
orang cam nie aku nak cakap better korang pi bukak account twitter..sbbnya kat situ kalau update selang 1 saat pon org xkisah...paling bosan kalau bukak FB tgk org yg sama yg dok menyemak kan home page tuh..sapa sokong,angakt tangan!

5.Tempat menunjuk relationship with blablaaa


Tiada ulasan: