Selasa, 23 April 2013

HAPPY BIRTHDAY SWEETIIEEEE!!!

good morning..hari yang indah dan nyaman bagi aku kat kuala lipis nie..so today benda penting yang aku harus aku selesaikan harini...
ok,hyee NUR ADIBAH BT MOHD FUAD.harini dah 24.3.13 and harini umur kau dah masuk 20 tahun 1 hari..yeaaahh,dah tua....arini entry special untuk kau..kau patut bangga tau sbb ni first entry aku wish birthday kawan sebelum nie xpernah ada lagi ok..hehe(muka kerek)...
dan aku jugak nak mintak maaf sebab terlambat satu hari untuk tulis semua niee...tapi aku dah wish and siap ada lagu HB special artis import dari korea lg kan kat whatsaap,,hehe..

ok this person nama die DBA.Ok anyone yang nak kenal dgn dia sila IM saya ok..(bajet ramai kenal aku pulak)

Kau tahu dba sepanjang aku kenal ko aku xpernah pun rasa marah,sedih,menyesal or nak gaduh dgn ko..sbbnya ko kawan aku yang sgt baik!sangat happy go lucky!sporthing!dan kau juga selalu tolong kawan kawan kau dalam pelajaran..kau xpernah pon pentingkan diri sendiri,,,and that why aku selalu tanya kau bila aku xfaham sesuatu benda...(cry)....sbb tu aku selesa nak cerita masalah aku kat ko...hope our friendship ni akan kekal selamanya..amin..

Aku akan selalu doakan kejayaan kita bertujuh,semoga panjang umur db,dimurahkan reeki,jadi anak solehah dan mampu membuatkan mama and ayah kau tersenyum kegembiran...

Hadiah yang kau mintak tu agak gila.tapi still lagi nak kasi kat kau..mempersembahkan kan!!!!
1000 belon yang kau minta tu.

kek opera yang kau minta dari ain tu...

yeah aku tahu kad nie xsebesar yang kau nak dari tasya..dah puas aku google image,xjumpa,,haha.sorrryyyy

dan kau jugak nak seribu kuntum bunga ros kan dari frah...kalau nak g la mintak kat minah tue...ni pon aku xjumpa bunga ros seribu dlam google..hehe

and lastly kau nak beg jenama fossil kan.
for uuuuu!!!




ok itu je yang mampu ku ungkapkan disini..
semua yang kita lalui kenangan yang manis buat aku...thanks for everthing birthday girlll....


P/S::

Tiada ulasan: