Jumaat, 25 November 2011

KEHIDUPAN SEM 2

hello..hello..hello
emm,lamenye aku rasa x update blog aku ni kn..
lame ke???
em,blh la kn2..
sbuk la sbb sem 2 da bermula
 da hampir smggu aku kat sni..
penat???
semestinye la wei..
sbb sem nie aku tukar blok..
angsana--->damar
dah la jauh,panas plak tu
tp ape leh bt kn..
sabar..sabar..sabar...
demi mengejar impianku...
tp sebenarnya best jga walaupun dah xsama bilik dgn farah n hazleen
tp aku happy sbb ada ain..
ain ni classmate aku dan juga roomate aku..hahhaaha...
best kan??untungkan??
pe leh buat..hikhik..
n paling best ada dba..
dba pn classmate aku gak tp dia dduk selang satu bilik je..
pagi2 kteorg bt la rombongan cik kiah g kls
bersama2.......
ain,dba,farah,amanda,tasya n mimi...
sminggu ni jga la muka2 kami ni asyik mssuk kls lambat...
pe leh wat blok jauh..so kna la phm kn...
pe lagi nak story ni ye
emm,e2 je asenye..huhu
ok la..byee..
assalammualaikum:)

Tiada ulasan: