Sabtu, 12 November 2011

assalammualaikum...

hellooooo everyone.!!this is my first blog..ok sbenarnye slama nie aku mmg berminat nak wat blog tp x penah kesampaian...huhuhu..x tau laaa..aku x tau nak tulis pe...im speechless......tp ble tgk org lain ada blog bru la mula la rase cmburu and gedik2 nak ada blog juga..ok la aku cadang nak kenalkan diri aku laa dulu...
nama aku... Nur Afiqah Bt Abd Jalal Zaidi..aku anak sulung drpd 3 org adik beradik.aku ada 2 org adk so maknenye aku sorg je anak perempuan dlm family aku..sgt sdih...tp ape blh buatkn,,em,aku adalah pelajar UiTM Sri Iskandar,Perak..aku dilahirkan 10/9/93 di Hospital Alor Setar..ape lagi ye aku nak cerita tntang diri aku ni..hm,aku rasa itu dah la kot,em,tapi sebelum tu I want to say thank you to my friend Nurul Asyikin.nk tau knoa sebab dia dah byak tolong aku pasal blog ni tau.syg dia sgt2..thank ekin..muahhhh2222..heheh..k la dah pnat da menaip..hehe..ok la jmpa lagi..bye..salam...

Tiada ulasan: