Jumaat, 18 November 2011

berdikari!!!!

Assalammualaikum para pembaca sekalian...
ok rasenya da lama kn aku x update blog aku ni..
em sori la ye aku sbuk skit la sjak dua menjak ni kn..
haha,klah PM kn..hehe
sbenarnya aku baru je blik dr London..
aku g pun bkan tujuan suka tau x..
aku perg sbb nak mlawat fmily aku kt sna...
rndu tau x dkt dorg..leh gila kot klu setahun xjmpa my mum..huhu
begini la nsib ku..huhu..ececeh,mtak simpati plak kn..maap maap..
ok pastu bila dah alik ni kena pandai la utk hdup BERDIKARI..
ape tu???? 
xkan la x faham kot...dah besar kn????
hmm,susah tahu x hdup bdikari ni...
tp apekah dayaku...cabaran tuk aku sooo..............
aku kena banyak bersabar....
walaupun family aku jauh tp aku dikelilingi oleh org yang baik
mcm pak lang n family
dorang ni dah mcm fmily aku...
klau cuti je msti aku akan blik sni...
aman!!!!
emmm,satu lg kwan aku...hazleen
dia ni pn banyak tlg aku tmasuk la family dia...
tq tq tq!!!!muahhh2
emmm,esk aku dah nk alik uitm..
waaa!!!knpa la cuty kjap sgt ni...
xcukup tahu x!!!
emm,tp klu setahun pn cuty aku akan tetap kata xcukup kn..
haha:)
emmm,xsabar nk jalani stdent life aq kt uitm blik
yeaaahhh!!
sbbnye aku sama blik dgn classmate aku ain..
slamat la bdak akaun jgk...
emmm,btw thanks nina sbb ko dah jd fllowers aku yg pertama..
satu perhargaan tok ko...
k la.penat dah..nanti ada mse update lg..
bye2!!!
salam.......

Tiada ulasan: