Selasa, 15 April 2014

ZAMAN DIPLOMA

Quickest update!
ARGHHH i missed blogging so bad
i'm sorry blog for abandoning you for so long .

so what's up EVERYBADEHH!

so sihat? happy?

ok tak payah nak mukadimah panjang-panjang..let's go to main topic untuk entry kali nie. :D

Last week,last aku diploma merangkap student diploma Perakaunan di Falkulti Perakaunan,UiTM Sri Iskandar,Perak(eh tak jugak.kena tunggu result)
Last berclassmates dengan AC110 6E. 
Last berromate di DG19
Last jadi student kolej di Damar,Kolej Indera Sakti.
Last jadi customer dekat DM Pasir Salak.
and Lastly tak lupa jadi pengguna tegar di toilet damar.(tempat aku melaur segala khazanah)

Semua berakhir or kata lain tammat.Memori semua tercatat di minda.

Almost 3 year aku kat gurun sahara.
menuntut bidang yang aku rasa hmmm okkk aku minat tapi susah
yupp semua belajar susah.nama pun belajar
kena usaha!

3 tahun banyak benda berlaku.

satu demi satu kenangan yang aku tak kan pernah lupa.
jumpa pelbagai jenis kawan pelbagai jenis ragam
menangis,gembira,kecewa,hambar 

first dapat tahu aku dicampak ke perak disaat family aku nak berangkat ke oversea

baju,pasport,visa dan segalanya aku dah get ready
tujuan hanya satu.ikut abah,teman abah sambung his master at defence college,Swindon,UK
Tapi disaat aku dapat surat tawaran ke uitm 
abah suruh fikir masa depan atau suka suka nak gi oversea without sambung belajar
lastly aku fikir untuk sambung belajar

Alhamdulillah keputusan aku tepat

aku jumpa penganti family aku saat mereka jauh denganku
kawan-kawanku
lecturerku
terima kasih buat aku rasa tak sunyi

next is kumpulan inovatif dan kreatif.

satu kumpulan yang buatkan aku rasa aku bangga 
sem 1,kami digelakkan sebab projek kami buat tak berjaya
sem4, kami dipandang dipuji sebab projek kami berjaya jadikan kami sebagai
Johan Kumpulan Inovatif & Kreatif
satu perasan yang aku tak pernah rasa.bangga!!

ZAMAN DIPLOMA sangat berbeza dengan zaman persekolahan

totally different!
study group.assignment,quiz,test dan final exam
every sem jumpa lecturer yang pelbagai karenah
berkawan dengan classmate yang aktif
sorang imad,Agrosis,Komander,ajk kolej,wakil pelajar,kik

sekarang time to say goodbye

Setiba di persimpangan Langkah kita x lagi sehaluan Bermula di saat itu Tidak senada irama dan lagu.

Semoga jumpa lagi waktu grad nanti

tapi senior cakap belum tentu time grad n degree nanti jumpa
okk ingat tu! terima kasih segala kenangan dan pengalaman




 sem 6.Langkawi.

sem 2,pangkor island.





Tiada ulasan: