Sabtu, 13 Julai 2013

HARI PUASAKU:)

Assalammualaikum

amacam puasa korang?dah masuk 5 hari dah kita berpuasa kan?
ok sebenarnya aku tak suka nak mengira hari puasa ni.
why?
sebab nanti aku rasa kejap dan tak sesabar nak raya..rilex laa kan puasa stahun sekali je.
next year belum tentu kita berpeluang nak berpuasa lg k..
puasa kali ni macam puasa sebelumnya juga..
hari khamis,jumaat,sabtu aku terpaksa berbuka dan bersahur seorang diri di hostel.
roomate semua balik...:(
jangan tanya aku kenapa x balik,kang ada yang kena lempaq dgn ceq
amboi,rilex2,tergarang pulak
ok ini jawapannya.knapa x balik?
sebab rumah aku kat lipis..jauh kau tahuu!
kedua mama x kasi aku balik...puan B cakap penat travel je..
kalau cuti panjang x pe laa balik ..
ok mama ,baik laa!(anak solehah mdengar kata2 ibunya..hehe)
acctually puasa kali nie puasa yang terakhir aku dengan kwn2 kat uitm nie
insyaallah kalau aku xde repeat paper kn...
so stiap hari aku akan ingt moments kami berpuasa bersama
terasa bersyukur sgt,my roomates merangkap classmate aku semuanya bgn bile sahur
xsemua kan yg senang nak bgun time sahur..lebih pentingkn tido drpd mengejar pahala.
dan aku xsabar nak balik rumah,bersahur dan berbuka dgn family,
pergi terawih sama2,pergi bazar,dan plan sesama dgn mama nak masak apa.
dan paling penting first day puasa dah sibuk g shopping
sekarang ni aku kat utara,badri kat timur dan semuanya dah xblh buat sesama.
mood terus down :(
ok,next....
dalam dok perpuasa nie sbenarnya byk benda yg kena kita buat..
BERSABaR
yeah.itu la aku buat ..sometime byk benda yg aku terasa hati
dengan sapa?kenapa?
xpe biar aku sorang je yg tahu aku bebeyhh..
tp xpe nie kn bulan puasa,aku lebih suka berdiam diri drpd meluahkan.
disini tempat aku meluahkan segalanya
thanks a lot wahai en blog...
u are everything to me..(ewahhh)
ok jumpa raya nanti pulak baru aku huppdate ye(malas)
byeeee...

Tiada ulasan: