Sabtu, 9 Jun 2012

aku rindu rumah woiii..

assalammualaikum manusia sekalian...
ok harini tamat sudah cuti sem 2 ku..em kejap je rasenya masa berlalu kan..2month tu xckup tahu...hope en sahol kemukakan cadangan cuti sampai setahun...klau 2bulan pun aku dah bosan duduk rumah setahun macam mana ek??yang pasti kerja aku ternak lemak byk2..ok dah stop smpai situ...semalam pulak,last day aku kat rumah...tapi rumah tok laaaa...rumah aku dah 2minggu aku berpisahh..sedih tahu...tapi thanks tok,pak dak,mak dak,chu,n adik munawarah coz hantar sya balik perak...syg dorang much2 more lahhh...knapa aku blik harini xbalik esk??pk sbbnya aku nak cop katil bawah...ITU PENTING TAHU ANDA SEMUA!..aku xsuka katil atas pastu dapat almari mcm PLKN tu...barang aku dah la 2almari pulak tu..tapiii si deeba n ain da cop dlu..so terpaksa lah dapat almari kecik cam gini..
ha amik ko...kecik x??tapi xpe la aku bsyukur sbb deeba kasi kongsi ngan almari dia..thanks deeba..syg ko sgt..ain jgak.lagipun next sem dorg dpt almari kecik cam ni,so sem ni aku pulak..adil kan...


ok habis bab tu..sbnarnya aku rindu family aku,rumah aku and aktiviti aku kat rumah...dah 2 minggu dah aku  balik sini..

 snap gambar ni time last day aku kat sini n nak gerak g airport hearthrow...rindu ko lah rumahhhhh!!


 ruang tamu rumah aku..kecik ye??aah biarlah tapi selesa tahuu...rindu nak lepak dgn family aku kat sini sambil tgk tv..hmmm



ini pulak port aku pagi2 skodeng bdak2 skolah rendah and tadika...setiap kali skodeng mesti ckp "eh,comelnya..hallo"*sambil lambai2 tgn kt dorg*
sofa kesayangan ku...mmg la nampak burok skit coz sofa org kasi..huhu..tapi sofa ni dah byk berjasa tau..after 10min baring kat ats sofa ni mst aku zZzZ....tmbah2 tgk crita omputih yg xde subtitle english kat bawah tu..

 ampaian baju..every morning je ni la keja aku..sidai baju...hampir stiap pagi aku dgr suara mama aku "kakak,pergi sidai baju kat luar",..dan saat tu jgak la aku rasa malas tahap kritikal..mlas bukan sbb aku ni pemalas ok tapi sbb sejuk...stiap kali nak sidai baju nak kena pakai stoking lah.baju 2 3 4 lapis la,sarung tgn la..mcm nak gi kutub utara...
taraaa..bilik kesayangan ku...bilik ni sgt ohseemmm ok...walaupun hanya ada katil and almari tu...xde bilik setanding bilik 5star aku ni tahu...nampak x mr b and kain batik busuk ku itu...harta and khazanah paling berharga aku tuuu..



 rindu sgt dgn view ni..stiap pagi after buka langsir msti aku usha2 dulu pmandangan dari bilik aku ni..but skarang xde lagi view seindah ini...

 next,walkers makanan harian family aku..sebab tu jgn puji badan and muka kteorg gemuk+tembam..sehari 2 packet..ok,normal la tu..hikhik

almari pocket doremon..haha..sebab ni port aku cari makanan bila lapaq..

lastly aku rindu CARBOOT SALE...ape tu..search google mls nk g tahu..every ahad pagi je dlm pukul 8 msti aku n family xd kat rumah...bgun awal2 kang tkut kena marah dgn abah...


ok itu je..spanjang aku cuti ni aku rasa xde satu puna aktiviti berfaedah yg aku buat...argh,biarlah sapa sruh aku cuti so byk la aku buat kat umah...ok dah bye..dah penat..nak smbung tido..ZzZz..salam

Tiada ulasan: