Sabtu, 31 Disember 2011

Assalammualaikum...
tarikh arini dah 31/12/11
so mknenya arini dah last day 2011..sedihnya nk tggalkn tahun yg banyak knangan pahit dan manis ni..hope tahun 2012 ni akan lbh bermakna wat diriku..ahaksss..emm,k la aku nk story mory skit la pasal khupan aku spanjang 2011 nie..bkan skit,banyak jgak la k..cerita aku bermula dgn....

1.kenangan di PLKN
di sini juga la aku bertemu rakan2 aku yg berlainan bangsa.hdup sperti sbuah keluarga..knangan yg xmungkin aku akn lupakan..

2.amik lesen!!
emm,pas abis plkn ayah aku suruh aku g blajar mmandu..tp malangnya aku FAIL!!!sedih....tp aku xkn ptus asa,myb lain kali aku akan bjaya.kn??.:)

3.keputusan spm..
 
em knpa aku ltak gmbar ni xltak slip result spm aku??haha..mmg x la aku nk ltk slip spm aku kn3....hehe:)
 
4.tawaran kemasukan ke uitm

eh2...yg sebelah tu bukan aku k...ntah minah mna la sbuk2 je kt sblah tu..hehe...ok,ni knangan yg paling aku xblh lupakan...thanks god!!!aku ditawarkan mnyambung pengajian aku dlm diploma perakaunan..smua ni atas berkat doa n pertolongan abah dan mama aku jga...tq sgt2..muhhhh2!!!

5.berpisah dgn family
ni part yg paling sedih skali dlm tahun ni tau...family aku bjauhan dgn ku..huhu..tp xpe,maybe ni dugaan tuk aku kn..sori xd gambar plak..:)

6.puasa dan raya seorg diri:(

seriously,aku xpernah buka puasa sorang diri tau slama ni..tp tahun ni aku terpaksa hadapi smua tu..klu dlu mama yg sediakan juadah buka puasa tp tahun ni amat berbeza..huhu,..walaupun buka puasa dgn kawan2 kt kolej xsama rasanya buka puasa dgn family..ok,abis bab puasa..masuk plak bab raya..huhuhu..walaupun aku raya dgn tok dan wan aku kt kmpg tp xsama suasana raya klu ada family kn...:(

7..pergi luar negara!!!horeeeyyyy!!
eeemmm,,kenangan manis yg xkan pernah aku lupa..klu dlu aku angan2 nk g negara org dan skrg aku dah jejakkn kakiku di sna ..syukur,alhamdullilah...:)
 
lastly...sem 2 bermula!
syukur,alhamdullilah..kini aku dah masuk sem2..lebih bersemangat dan dengan azam yg baru
tuk tingkatkn lg pointer..yeee..so doa2kn la ye..:)

yahoo..slesai jga aku cerita pasal khupan aku pada tahun ni kn..emmm..banyak kn yg berlaku sepanjang tahun ni..dan paling penting aku dah belajar banyak benda..let's start with a new life!!!



Tiada ulasan: