Isnin, 5 Mac 2012

DWARFS..i love u guyysss!

Assalammualaikum,...holaaaa...
stelah 2bulan aku xupdate blog nie..rndunya!!!bukan malas tp mase x mgizinkan aku tuk update bnda alah nie..sibuk dgn assgment,quiz and dgn test nya lagi.terkejar2 nak bt smua nie dalam satu masa..seriously penat sgt sem nie...sem 1 x la teruk sgt...now aku fhm knapa bdak AD/AP xtdo malam..coz dorg siapkan asgment..tapi ape pun aku ada kwan2 yg selalu ada untuk beri aku smangat dan sokongan..thanks kawan.khas bt group dwarfs..korang dah banyak sgt tolong aku..sabar dgn kerenah aku...semoga persahabatan kami berkekelan shngga mati..
 x lupa jgk my beloved lecturer..miss rohaya..tq miss.
.halalkn ilmu dan mkan mnum yg miss blanja haritu k
study week pn da bmula n aku doakn semoga kita smua berjaya sama2 untuk final nanti..
insyaallah,amin.

sem 2 banyak sgt knangan manis..paling penting skali!!!duit pn byk kluar sbb g kluar..huhu

p/s:tq ain,dba n farah sbb dah ajar aku..
tq tasha,amanda,mimi,ghazali,azrul


1 ulasan:

Amanda Balqisss berkata...

i love you too afiqah !!
forever dwarfs !!
(: